15.8 C
Athens
Παρασκευή, 29 Μαρτίου, 2024
spot_img

“ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗΣ ΤΗΣ ΒΙΩΣΙΜΟΤΗΤΑΣ – ΕΡΧΕΤΑΙ ΣΥΝΤΟΜΑ!”

Θέλετε να έχετε έναν θετικό αντίκτυπο και να συμβάλλετε σε έναν πιο βιώσιμο τρόπο πραγματοποίησης των ταξιδιών; Αν ναι, ρίξτε μια ματιά στο έργο SUSTOUR, για το οποίο σας έχουμε ήδη ενημερώσει και το οποίο σύντομα θα ξεδιπλώσει ένα εκτεταμένο πρόγραμμα υποστήριξης για να βοηθήσει τα τουριστικά γραφεία και τους διοργανωτές οργανωμένων ταξιδιών να βελτιώσουν τις επιδόσεις τους στην βιωσιμότητα.

Ποια υποστήριξη θα παρασχεθεί στα τουριστικά γραφεία και τους διοργανωτές οργανωμένων ταξιδιών;

Το SUSTOUR θα δημοσιεύσει σύντομα μία πρόσκληση για την υποβολή αιτήσεων για ΜΜΕ που επιθυμούν να επωφεληθούν από τεχνική υποστήριξη, η οποία θα οδηγήσει στη βελτίωση των επιδόσεών τους στη βιωσιμότητα. Οι ενδιαφερόμενες ΜΜΕ θα πρέπει να συμπληρώσουν ένα έντυπο αίτησης και να επιλέξουν τον τύπο υποστήριξης που θέλουν να λάβουν: είτε για να πιστοποιηθούν είτε για να βελτιώσουν τη διαχείριση συγκεκριμένων τομέων, όπως του άνθρακα και των πλαστικών.

Εάν οι ΜΜΕ επιλέξουν να υποστηριχθούν για την πιστοποίησή τους, θα λάβουν εκπαίδευση και καθοδήγηση από εμπειρογνώμονες στον τομέα της βιωσιμότητας, που θα τους βοηθήσουν να αποκτήσουν την πιστοποίηση Travelife. Πρόκειται για ένα διεθνώς αναγνωρισμένο πρόγραμμα εκπαίδευσης, διαχείρισης και πιστοποίησης ως προς την βιωσιμότητα για τουριστικά γραφεία και διοργανωτές οργανωμένων ταξιδιών. Βασίζεται σε ένα σύστημα διαχείρισης, το οποίο υποστηρίζει την αποτελεσματική ενσωμάτωση της βιωσιμότητας σε 6 βήματα για την επίτευξη της πιστοποίησης. Οι ΜΜΕ μπορούν να επιλέξουν εάν θέλουν να στοχεύσουν σε πλήρη πιστοποίηση («Travelife Certified»), ή se ένα ενδιάμεσο βήμα («Travelife Partner»), όπου πρέπει να συμμορφώνονται με ένα μικρότερο και τοπικά προσαρμοσμένο σύνολο κριτηρίων βιωσιμότητας. Μπορούν να καθορίσουν τον στόχο που θέλουν να θέσουν στον εαυτό τους.

Εναλλακτικά, ή επιπρόσθετα, οι ΜΜΕ μπορούν να επιλέξουν υποστήριξη που θα τις βοηθήσει να ενισχύσουν τον αντίκτυπό τους στην προμηθευτική αλυσίδα τους. Στόχος είναι να προσφερθεί στις ΜΜΕ η δυνατότητα να αναπτύξουν από κοινού εργαλεία που είναι κατάλληλα για την επιχείρησή τους. Νέα εργαλεία θα εφαρμοστούν πιλοτικά και θα αναπτυχθούν περαιτέρω στο πλαίσιο του προγράμματος. Οι ακόλουθες ενότητες θα είναι διαθέσιμες για τις ΜΜΕ:

  1. Προσέγγιση της διαχείρισης της προμηθευτικής αλυσίδας: Οι προμηθευτές σας χαρτογραφούνται, εγγράφονται, εκπαιδεύονται και αξιολογούνται ως προς την βιωσιμότητα∙
  2. Προσέγγιση της διαχείρισης του άνθρακα: Θα μάθετε πώς να υπολογίζετε το αποτύπωμα άνθρακα των πακέτων διακοπών σας και να δημιουργείτe ένα πιο φιλικό προς το κλίμα χαρτοφυλάκιο προϊόντων∙
  3. Στρατηγική διαχείρισης των πλαστικών: Εσείς και οι προμηθευτές σας θα λάβετε εκπαίδευση για τη διαχείριση των πλαστικών, περιλαμβανομένης μιας αξιολόγησης του κινδύνου από τα πλαστικά, της στρατηγικής για τη μείωσή τους, καθώς και την επικοινωνία με τους προμηθευτές για το θέμα∙
  4. Προσέγγιση της πιστοποίησης εκδρομών στη στεριά: Περιλαμβάνει εκπαίδευση για προμηθευτές εκδρομών στη στεριά και πιστοποίηση των εκδρομών.

Ποιος μπορεί να υποβάλει αίτηση;

Το έργο απευθύνεται σε τουριστικές ΜΜΕ, ιδιαίτερα σε τουριστικά γραφεία και διοργανωτές οργανωμένων ταξιδιών, με έδρα σε κράτη μέλη της ΕΕ ή σε τρίτη χώρα που συμμετέχει στο πρόγραμμα COSME[1].

Ενδιαφέρεστε;

Μπορείτε ήδη να εγγραφείτε στον παρακάτω σύνδεσμο για να λαβαίνετε ενημερώσεις σχετικά με την πρόσκληση υποβολής αιτήσεων για ΜΜΕ: travelife.info/cosme

Καθώς ο ΗΑΤΤΑ έχει υπογράψει συμφωνητικό συνεργασίας με το SUSTOUR, τα μέλη μας μπορούν να αποκτήσουν δωρεάν πρόσβαση στην πλατφόρμα του Travelife και να ξεκινήσουν να δουλεύουν με τα διαδικτυακά εργαλεία, τα πρότυπα βιωσιμότητας και το διαθέσιμο εκπαιδευτικό υλικό – χωρίς κάποιο τέλος εγγραφής! Αν ενδιαφέρεστε, στείλτε μας ένα email στην διεύθυνση hatta@hatta.gr και θα σας δώσουμε τα στοιχεία σύνδεσης και τον κωδικό πρόσβασης, καθώς και ένα πακέτο καλωσορίσματος. Η δωρεάν πρόσβαση για τα μέλη του ΗΑΤΤΑ ισχύει μέχρι το τέλος του 2023 και δεν εξαρτάται από την επιλογή ή μη της επιχείρησης για το πρόγραμμα στήριξης των ΜΜΕ.

 


[1] Στην Ισλανδία, στο Ηνωμένο Βασίλειο και στις χώρες διεύρυνσης της ΕΕ (Μαυροβούνιο, Δημοκρατία της Βόρειας Μακεδονίας, Κόσοβο, Σερβία, Βοσνία-Ερζεγοβίνη, Αλβανία και Τουρκία).

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΕΙΜΑΣΤΕ SOCIAL

2,893ΥποστηρικτέςΚάντε Like
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ